REFERENTIES

REFERENTIES

"Erik is een leuke en enthousiaste man die de training rustig opbouwt en er in een makkelijk manier doorheen gaat.
Je leert veel kleine kneepjes die je vaak vergeet of waar je te moeilijk over denkt makkelijk toe te passen in praktijk.
dus kortom een geslaagde training voor de leerling tot kapster!"

Janette - Trafficlight, Alpen aan den Rijn


"Leuke leerzame training gehad over ‘De Kunst van Vragen’ Wat moesten wij daar nu van verwachten als team? De 2,5uur durende training gegeven door Erik Louwerse is leuk, gezellig en leerzaam. Erik verteld alles duidelijk en is een ongedwongen sfeer. Leuke opdrachten die je samen doet. Je krijgt een andere kijk op de verkoop in de salon. Je gaat als kapster anders denken, anders vragen en anders doen naar de klant toe. Echt een aanrader om samen met Erik en je team het beste naar boven te halen. Of je nu lang of kort in het kappersvak zit. Stap uit je comfortzone en neem vandaag nog contact op met Erik Louwerse. Durft te vragen!"

Team Bellissimo Hair & Beauty, Lelystad  
"2 weken geleden alweer een klantgerichtheids training gekregen van Erik Louwerse, ‘De Kunst van Vragen’ absoluut een aanrader, wat je er sowieso uithaalt is dat je verkoop van producten zeker kan stijgen, puur door gerichter te vragen. Erg blij mee, hoe vaak vervallen wij als kappers niet in een gesprek van..hoe gaat het met..en over persoonlijk kwesties i.p.v. het vragen wat ze gebruiken en of ze content zijn, lijkt simpel, maar ik raad deze training zeer aan, denk dat wij klantgerichter zijn in persoonlijke aandacht dan vragen en antwoorden krijgen over onze vakgerichte en productgerichte aanpak, het kan anders, dat is duidelijk geworden. En staan we niet allemaal vierkant achter onze verkoopproducten en verliezen we daar een stuk omzet? Tip dus, nodig hem uit!“

Marjolijn & Jaq - Belleza, Vreeland 
"Ik heb Erik leren kennen als vertegenwoordiger van Kadus Professional. In een gesprek had ik al eens aangegeven dat ik het moeilijk vond om klanten te adviseren en producten te verkopen, zonder dat het opdringerig lijkt. Toen Erik stopte als vertegenwoordiger, nam hij contact met mij op en vroeg hij of hij eens langs mocht komen voor een gesprek. In de tussentijd ben ik van zelfstandige naar een kapsalon gegroeid met inmiddels 2 personeelsleden. Ik vond het belangrijk om te kijken wat voor identiteit ik aan mijn salon wil geven en Erik heeft me daarbij geholpen door samen te kijken waar mijn sterke punten liggen en wat ik belangrijk vind. 
Daarnaast hebben we nog met het personeel een sales training gehad. het is heel verfrissend om het van een andere kant te bekijken en ook is het goed om te weten hoe je personeel hierin staat. onze omzet is van 6,5% van de maandomzet naar 12% gegaan, en dat in 2 maanden tijd. Nu hebben we een sterke fundering waarop mijn kapsalon mooi kan doorgroeien!“Met dit product is het vergroten van de efficiëntie eenvoudiger dan ooit. Ik heb nog nooit een gebruiksvriendelijker product gezien.”

Lydia ten Boom - Lydia’s Hairstyling, Rotsterhaule 
Share by: